9/24/2015

Random stuff

Siis toi otsikon keksiminen on vaikeeta, joten älkää ihmetelkö!
Mutta tää viikko on menny tosi nopeesti, huomenna on jo PERJANTAI (JEE)! Pojan kanssa menny tällä viikolla kaikki hyvin. Oon pienessä flunssassa ja kurkku vähän kipee, mutta en aio jäädä kotiin makaamaan. Fiesta open- juhlat loppu tiistaina, onneks. Nyt saan rauhassa mennä nukkumaan, ilman että tarvis kuunnella musiikkia ja melua! 
Käytiin Thean kanssa tiistaina kattomassa ilotulitusta tuolla kylässä ja siellä oli koko viime viikon tosi paljon menoo! Viikonloppuna meen patikoimaan, paikkaan nimeltä La Pedriza. Sinne tulee paljon muitakin au paireja ja opiskelijoita jotka asuu täällä Madridissa.
Muita suunnitelmia mulla ei viikonlopuks sitten olekkaan.


Ostin tuolta kylän markkinoilta tämmösen ihanan repun (tunnen oloni ekaluokkalaiseks, mut ei se mitään)!

Oli pakko saada tämmönen pieni muistikirja, johon voin kirjotella! Nyt oon kirjotellu sinne asioita joita oon espanjaks oppinu, mulla on siellä semmonen ''hätä'' sivu jossa on espanjaks esim. olen eksynyt :D

Ja nää mun uudet rakkaat löysin myös tuolta kylän markkinoilta :)


Käytiin Thean kanssa tossa yks päivä keskustassa pyörimässä ja syömässä. On ihan sika kiva kun oon nyt saanu hyvän kaverin ja vielä tästä samasta kylästä. Vaikka meillä ei ookkaan sama äidinkieli, on kommunikointi englanniks sujunu tosi hyvin. Oon myös oppinu uusia sanoja englantia ja Thea on opettanu mulle paljon Espanjan kieltä! :)



Gran Via

Juoksu maisemat keskiviikko aamulta! :)

Puerta de Sol, toi karhu on ihan maaginen täällä. Kaikki koskettaa aina tota karhua ja ottaa sen kanssa kuvia. Mun käsityksen mukaan se jotenkin kuvastaa köyhiä ihmisiä ja toi puu kai rikkaita (en oo varma) :D

Käytiin semmosessa baarissa jossa on katto terassi ja sieltä näkee keskustan. Tossa kuvassa näkyy Opera talo ja sitten Royal Palace :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti