9/03/2015

Adventure

Heippa! 
Kirjottelu jääny vähän vähäselle tällä viikolla, tää viikko on ollu ensimmäinen työviikko!
Viikko on menny tosi hyvin, ens viikolla alkaakin koulut joten joka aamu on vapaata puol yheksästä suunnilleen kolmeen. 
Kävin eilen kattomassa futispelin, ensimmäine täällä. Peli oli tosi hyvä, vauhti oli kova ja kyllä huomaa että on reenattu kauan aikaa. Vastakkain pelas tän kylän joukkue ja jonkun toisen kylän joukkue, en oikeestaan tarkalleen tiedä. 
Tänään mulla on ollu niinku vapaa päivä, lähin jo heti aamusta kierteleen madridiin. Olin yhen toisen aupairin saran kanssa. Meillä oli hauskaa vaikka englanti vähän tökkikin. Sain kehuja siltä että oon hyvä puhuun englantia mutta omasta mielestäni ihan surkee.
Rakastan tätä paikkaa kyllä ylikaiken, täällä on kaikki niin suurta ja kaunista. 
Mua alkuun pelotti ihan sikana kulkee ensin bussilla täältä kylästä tonne keskustaan ja sit mennä metrolla paikkaan minne halusin. Kaikki tuntu aluks niin pelottavalta ja metrossa kun istu sai miettiä että oonko menossa oikeeseen suuntaan, onneks se pysäkki minne oon halunnukki on tullu aina vastaan. Vaatii totuttelua tää metro, bussi ja juna systeemi.
Julkisilla kulkeminen täällä on tosi halpaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti