9/09/2015

I love Madrid

Hola!
Tällä viikolla alko koulu tiistaina, joten nyt totutellaan rytmiin! Herään aamulla puol kaheksalta tekeen aamupalaa ja hoitaan aamurutiinit ton pojan kanssa. Se lähtee sen äidin kanssa kouluun siinä puoli yhdeksän aikaan ja tulee kotiin suunnilleen kolmen aikaan. Illat mulla on sitten "työn tekoo", eli leikitään ton pojan kanssa ja tehään kaikkia muita kivoja juttuja täällä. Se tykkää ihan sikana leikkiä legoilla ja pelata jalkapalloo.
Aamut on toistaseks menny hyvin ollaan saatu vaatteet reippaasti päälle ja puurot syötyä ajoissa. Oon ollu nyt aamut vapaana! Eilen meille tuli pikku kilpikonna tuolta koulusta, se on varmaan joku semmonen että sitä saa kaikki vuorollaan hoitaa.


Eilen aamulla olin ihan rennosti täällä kotona ja kävin lenkkeilemässä. Tänään olin Madridissa aamun ja tykkään siitä kaupungista tosi paljon. Oon nähny jo aika paljon kaikkee mutta vielä on paljon nähtävää. Olin tänää syömässä ja kahvilla muiden aupair tyttöjen kanssa. Oli tyttöjä eri maista kuten skotlannista, italiasta, amerikasta, lontoosta ja en ees muista mistä kaikkialta. Tykkään ihan sairaasti espanjalaisesta ruoasta ja tästä kulttuurista. Täällä on myös tosi ihania ihmisiä! Mulla starttas kolmas viikko täällä ja tuntuu että oon tehny ja nähny enemmän kun suomessa kolmessa kuukaudessa!


Puerta de Sol
Puerta de Sol
San Augustin del Guadalix 
San Augustin del Guadalix 
Puerta de Sol


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti