9/12/2015

First night out

Hola!
Eli siis olin eilen ensimmäistä kertaa juhlimassa täällä. Mentiin semmoseen aupair tapahtumaan minkä järjestäjä oli MADLife. Bongattiin tapahtuma facebook sivulta ja aateltiin mennä kun se oli suunnattu aupaireille. Sen nimi oli pubcrawl!
Käytiin neljässä eri pubissa ja saatiin ilmasia tequila shotteja ja drinkkejä. Mentiin ihan vikana semmoselle clubille jonka nimi tais olla moondance. Tanssittiin hullun lailla ja juotiin shotteja. Mulla oli todella hauska ilta ja siis ekasta illasta clubilla jäi ihan sika hyvät fiilikset! Tykkäsin kaikista paikoista ja espanjalaiset DJ:t on mahtavia.
Ainut huono puoli oli se että clubi meni kiinni puol kuus ja sit lähettiin oottaan bussia, joka lähti vasta vartin yli seittämän. Metrot menee kiinni puol kaks ja aukee taas kuudelta aamulla. On ihan sika outoo että olin kotona vasta kaheksan aikaan aamulla!
Onneks mun host perhe on sujut sen asian kanssa että käyn ulkona ja tuun vasta aamulla kotiin! Tänään olin vaan viettämässä rentoo päivää Madridissa ja ehkä vähän shoppailin(TAAS). 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti