10/07/2015

Normal days


En oo pitkään aikaan kirjotellu tänne mitään, pitää muistaa olla ahkerampi!
Yllätysyllätys viime perjantaina olin taas pubcrawlissa ja tapasin taas uusia ihania ihmisiä! Mentiin Thean kanssa aikasemmin keskustaan syömään ja juomaan parit drinkit ennen pubcrawlia. Mentiin semmoseen paikkaan jossa voit tilata mojiton lisukkeella, mä otin vesimeloonin ja se oli niin hyvää että sitä ei voi sanoin kuvailla. Mentiin myös semmoseen Irish pubiin ja otettiin siellä muutamat mojitot ja liityttiin tohon pubcrawl porukkaan. Se on tosi hauskaa niin se haluaa vaan tehdä uudelleen ja uudelleen.
Täällä on myös yks semmonen clubi minkä nimi on Capital ja siellä on seitsämän eri kerrosta ja mun käsityksen mukaan jokasessa kerroksessa oma teemansa. Sinne on mentävä mutta se on kuulemma tosi kallis, niinku sisäänpääsy ja juomat, mut maybe i try it!







Oltiin yhen italialaisen tytön Giulian kanssa madrissa maanantai aamuna ja meillä oli tosi hauskaa. Kierreltiinvaan ympäriinsä ja otettiin hassuja kuvia (laitoin vaan hyvät otokset tänne). Mä oon tosi onnellinen koska oon saanu niin monia uusia kavereita täällä. Ne ei oo vaan tyyppejä kenen kanssa hengailen viikonloppusin vaan ne on oikeesti kavereita joille voin kertoo asioita ja kysellä tyhmiä kysymyksiä.
Varasin jo lennot suomeenkin tuun suomeen 20.12 ja takaisin tänne lähen 4.1! Eli joulu ja uusivuosi suomessa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti