10/16/2015

No worries

Elän huoletonta elämää madridissa. 
Tunnen olevani niin paljon rennompi, ei tartte stressata työpaikoista, raha-asioista tai siitä mihin haen kouluun. Tottakai mä oon täällä miettiny mihin kouluun aattelin hakee ja mitä alaa, mut siinä se.
Nää ihmiset kehen oon tutustunu tutustuu muhun huolettomana ja ihmiset jotka tuntuu mut jo tietää että stressaan aina jostain.
Suomessa musta usein tuntuu että oon juuttunu paikoilleni, että joka päivä on samat kuviot. Täällä oon oppinu rentoutuun ja tekeen asioita joista tykkään.



Torstaina olin italialaisen tytön Giulian (Julia) kanssa madridissa. Ensin käytiin syömässä aamupalaks kuumaa suklaata ja churroja, oli mahtava aamupala mutta ei tommosta pystyis joka päivä syömään. 
Torstaina yheltätoista aukes uus Primark Gran Vialle ja yritettiin päästä sinne mutta jono oli varmaan puoli kilometriä sen kauppakeskuksen ovelta, joten me mennään sittenkin joku toinen päivä.
Käytiin myöhemmin syömässä 100 Montaditos nimisessä paikassa, jossa kaikki on yhen euron keskiviikosta sunnuntaihin. Siellä voi syödä erilaisia leipiä, hampurilaisia, hodareita ja vaikka mitä muuta. 
Mulla oli vapaa aikaa seittämään illalla joten vietin koko päivän madridissa.

Hot chocolate and churros

100 Montaditos

Uuden Primarkin jono
Giulia, mi amor!
Luojan kiitos on PERJANTAI! Tänään vietän rauhallisen illan madridissa yhen suomalaisen tytön Nooran kanssa ja Lauantaina Giulialla on synttärit joten mennään juhliin! Hyvää viikonloppua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti