4/08/2016

I have something to say

Tänään mä tajusin että mulla on enään viisi viikonloppua jäljellä täällä Madridissa. Tämä viikonloppu tulee olemaan rento ja ihan normaali. Oon tänään eli perjantaina töissä ja huomenna sitten vapaalla. Seuraavana viikonloppuna Thean elikkä sen islantilaisen hostvanhemmat lähtee reissuun, joten meen sinne varmaan yökylään. Mielessä kävi myös että voisin ehkä käydä moikkaamassa mun vanhaa hostperhettä mutta siitä en ole varma. 22-24 lähetäänkin sitten Thean kanssa pienelle matkalle ja me mennään BARCELOONAAN! Toivomme siis hyvää reissu säätä tälle viikonlopulle. Ihanaa saada pieni irtiinotto arjesta. Barcelonan jälkeen mennään huvipuistoon, jonka nimi on Parque de Atracciones. En tiedä yhtään kuinka hulluja laitteita siellä tulee olemaan mutta sen näkee sitten, odotan tätä todella innoissani. Toivottavasti se nyt päihittäis ton Särkänniemen tai vaikka Linnanmäen jossa oon ehkä kerran käyny. Sitten onkin jo viimeinen viikonloppu täällä Madridissa, joten juhlitaan sitten mun läksiäisiä. Ja lupaan että nyt oon aktiivinen kuvien ottaja näiden viimeisten viikkojen aikana, jotta saan tänne blogiin kuvia mitä itse voin myös sitten hyvillä mielin katsella myöhemmin!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti