4/01/2016

After a long time

Pitkästä aikaa taas täällä blogin parissa, ei montaa kuvaa valitettavasti. Tosiaan pääsiäinen oli ja meni, täällä sitä kutsutaan Semana Santaksi. Lapsilla on koulusta lomaa yli viikko. Oli kivat vapaa päivät ja tuli tehtyä kaiken näköstä. Muutettiin siis uuteen taloon myös tän hostperheen kanssa, samassa kylässä kyllä asutaan edelleen. Loma meni todella nopeesti ja nyt on sitten taas arkeen palattu tällä viikolla. Täällä oli pääsiäisenä paraateja jossa ihmiset ylisti jeesusta. Oli tosi paljon ihmisiä liikenteessä kun on turisteja lomalla ja kaikki tiet oli tukossa koska nää paikalliset lähtee lomille. Suomeen tuloon on enään muutama hassu päivä ja oon kyllä siittä todella onnellinen. Jos nyt tarkkoja ollaan niin 42 päivää jäljellä täällä. Ikävä suomeen vaan kasvaa kun päivät vähenee. Kun on aika täältä lähtee se tulee kyllä oleen todella vaikeeta. Hain myös ammatti korkea kouluun kun haut alko ja nyt sitten jännitetään noin juhannukseen asti erttä miten käy. Nykyään on on esivalintakoe mikä on ennen virallista valintakoetta, se tehään onneks netissä että ei tarvi lennellä suomeen. Sen perusteella valitaan ne jotka pääsee koittaan onneaan virallisissa valintakokeissa. Mulla on hyvät suunnitelmat mitä aioin tehä ellen mä pääse minnekkään kouluun, liittyy myös ehkä ulkomaat tähän mun suunnitelmaan. Elämää ei kannattais kauheesti suunnitella, mutta mulla on hyvä olo kun mulla on joku suunnitelma siitä mitä aion tehä. Täällä on nyt alkanu tosi hyvät säät, keskiviikkona oli +22 astetta ja voin kertoo että makasin tuolla auringossa koko mun vapaa-ajan keräämässä aurinko energiaa. Kun palaan suomeen blogin kirjotus ehkä jatkuu mutta englanniksi, koska haluan jakaa asioita mun elämässä myös mun kavereille täällä ja mun mielestä tää blogin kirjotus ois paras tapa tehdä se. Kuvia suomesta ja kuulumisten kertomista ulkomaan ystäville. Ei mielestäni mikään paha idea. Tuun ikävöimään niin paljon näitä ihmisiä täällä, mutta hyvillä mielen oon tulossa kotiin.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti