12/13/2015

Feelings

Melkein neljä kuukautta on vierähtäny Madridissa. 
Host perhe vaihtuu ja tulee uusi vuosi sekä uudet kujeet. Tän neljän kuukauden aikana on ollu alamäkiä ja ylämäkiä. Oon ollu surullinen ja ikävöiny perhettä sekä oon ollu ilonen ja kiitollinen uusista ystävistä kehen oon tutustunu täällä. Aivan mahtavia ihmisiä ympäri maailmaa ja erilaisia ihmisiä ja ihania persoonia.

Perheen kanssa ei oo ollu mitään ongelmia, en oo missään vaiheessa halunnu jättää tätä perhettä enkä mielellään jättäis nytkään. Nykysen hostisän kanssa asiat on menny tosi hyvin, puhutaan samaa kieltä joten helpompi kommunikoida, mutta hostäidin kanssa on pikkusen ongelmia kommunikoinnin kanssa koska se ei kauheen hyvin ymmärrä edes englantia. Tässä perheessä on kyllä ollu semmosiakin asioita jotka tuottaa mulle surullisen olon ja turhauttavan, mutta se on ollu vaan väliaikasta. Uskon että perheen vaihto tekee hyvää ja uus perhe voi olla vielä ihanampi kun tämä. Jos asiat ei onnistu enkä sopeudu tohon uuteen perheeseen, voin aina mennä kotiin tai ettiä uuden perheen. Kun menin näkemään uutta perhettä sain lämpimän vastaanoton ja kaikki vaikutti täydelliseltä. Juteltiin uuden hostäidin kanssa ja se ei vaikuttanu yhtään tiukalta ja tultiin tosi hyvin toimeen.

Oon miettiny tulevaisuutta Suomessa. Haen kouluun maaliskuussa Sosionomiksi, eri paikkakunnille tottakai ja toivon että tänä vuonna nappais mullekkin koulupaikka. Haluan myös ruveta säästelemään rahaa matkustamiseen.
Innoissani oon tulossa suomeen tällä viikolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti